måndag 31 augusti 2009

Dag 1

...började kanske inte sååå bra, eftersom jag vaknade upp med halsont,snuva,huvudvärk & en ögoninflammation på g:(
Blev ÄNNU värre när jag klev ur sängen & insåg att jag troligtvis åkt på svininfluensan, iom att det var Miss Piggy jag såg i spegeln:(

Nej,jag vet, man skojar inte om sånt...men ändå...USCH vad jag ser ut:(

Så tyvärr det blir inget friskis & svettis idag...ingen idé när man mår som jag gör nu, men ska iaf släpa mej ut på en promenad...alltid något=)

Jag har bestämt mej för att för sista gången lyckas gå ner i vikt nu & för en gångs skull HÅLLA vikten oxå!!

Jag kommer ha torsdagar som vägningsdag & jag hoppas att just DU vill peppa, stötta & heja på mej, på min väg till normal vikt!!! Å OM någon känner för att haka på, så mejla gärna eller lämna en kommentar här, så kanske vi kan hjälpas åt?:)

Dagens :

frukost: 2 dl fullkornsflingor, 2 dl lättfil,kanel & lite pysylliumfrön
lunch: samma som ovan (-frön) & + banan
Mellis:nektarin
Middag:ugnsbakad potatis,morot,squash & lök, kassler, sallad

Dagens motion: 1 timmes rask promenad

1 kommentar:

  1. Hit kommer jag komma fler gånger och läsa om din resa! :) Krya på dig!

    SvaraRadera