onsdag 2 september 2009

Dag 4,vägning

Japp i dag var dagen D då...suck!! Vågen landade på 86,9 kg.:( Ja jag kanske inte ska vara besviken, för det har hänt en del på vågen bara sen i måndags...men ändå!! 86,9 kilo & ett BMI på 32,3. Det innebär faktiskt att jag är berättigad en gastric bypass!! Illa! Men,men NU är ju botten nådd & jag SKA på egen hand (& gärna med hjälp från er?) gå ner dessa farliga kilon nu!

Ikväll ska jag "skutta" iväg på friskis & svettis och med den kroppshyddan jag har nu så kommer det att bli en upplevelse*S* Men skam den som ger sig!
Nu är min plan iaf att inte ställa mig på vågen förrän nästa torsdag (& jag lovar,DET blir en prövning)och jag ska göra mitt bästa för att det ska bli ett minus då med=)

Såhär ser iaf matplanen ut hittills:

Frukost: Fullkornsflingor,lättyoghurt,pysylliumfrön
Mellis:Äpple
Lunch: Fullkornsflingor,lättyoghurt & kiwi
Mellis:Melon,äpple
Middag: 2 mackor med vitlöksost & paprika,mexicanasoppa

Dagens inplanerade motion:
30 minuters promenad, F&S pass 1h

1 kommentar:

  1. Det var ju bra att du gått ner, vi väger nästan lika mycket ser jag! Och dessutom är jag tvärsäker på att ingen läkare med legitimationen i behåll skulle ge dig en gastric bypass, där är du faktiskt inte! Kör hårt!

    SvaraRadera