torsdag 3 september 2009

Dag 5

Oj,oj,oj vilket tufft pass det var igår! Min ansiktsfärg skiftade mellan vinröd & blålila, men shit vad kul det var!! Å svett blev jag=)
Idag känner jag lite träningsvärk i högerarmen, men jag trodde nog att det skulle vara värre. Jag körde iaf hela passet & det är jag stolt över:D

Funderade på att gå passet som är idag, men tyvärr började det redan kl 5, så jag tror inte jag hinner med det, iom att jag lovat ungarna att vi ska åka till badhuset. Men ska försöka komma ut på en promenad ikväll iaf.
Nu börjar "prövningen" iom att det är helg, men jag har köpt hem melon, vindruvor,morötter osv så jag SKA hålla mej till det isf. Vi ska även käka tacos ikväll, men jag gör det med gott samvete iom att jag brukar köra den smalare varianten av det. (steker inte köttfärsen i fett & har bara lite feta ost på & ingen creme fraiche, utan bara salsa)

Dagens matplan:
Frukost: Havregrynsgröt,lättmjölk,kanel, p-frön
Mellis: Äpple
Lunch: 2 dl fullk.flingor,2 dl lättyoghurt, knäckemacka med vitlöksost & paprika,apelsin
Mellis:Melon
Middag: Tacos,1/2 glas rött

Dagens motion: ca 1 h rask promenad...i spöregn=P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar